zamówiony chińczyk-czekamy
Brak kontrolki aku i błąd 01117
Zwiń
X
-
Brak kontrolki aku i błąd 01117
Temat dość oklepany, ale muszę się upewnić nim zacznę głębszy demontaż.
Po zakupie auta miałem problem z ładowaniem aku. Kontrolka gasła i ładowanie startowało po przygazowaniu do ok 1800 obrotów po wymianie regulatora. Nie chciało mi się rozmontowywać licznika więc problem został rozwiązany przez zamontowanie równolegle żaróweczki podłączonej do zasilania pompy wtryskowej i wzbudzenia. Zrobiłem regenerację altka i tak przejeździłem z 80 tyś. km bez problemów z ładowaniem.
Wczoraj wsiadam przekręcam kluczyk i nie zapala się kontrolka akumulatora. Zaglądam pod maskę żaróweczka świeci i gaśnie po odpaleniu auta. Sprawdziłem miernikiem ładowanie jest w ok. 14,50V wiec chyba troszkę za duże. W VAG skacze od 14,44V do 14,52V. Zrobiłem test zegarów i wszystkie kontrolki obok się zapaliły oprócz kontrolki aku.
Błędy:
Kod:Friday, 28 February 2014, 13:08:45:0 Control Module Part Number: 038 906 018 BQ Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 2112 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 31480 1 Fault Found: 01117 - Generator Terminal DF Load Signal 27-00 - Implausible Signal
Pytanie skąd VAG bierze odczyt w grupie 16? Padła dioda w liczniku?
-
-
parasite, Pod akumulatorem masz wiązkę instalacji elektrycznej w peszelku (plastik),a w nim idzie niebieski cienki kabelek od samego alternatora,który podaje impuls na altka ,aby go wzbudzić,sprawdź prawdopodobnie jest gdzieś przerwany,bardzo często pęka pod akumulatorem.
Jest to jedyny niebieski kabelek.
Miałem dokładnie taką samą usterkę ,borykałem się z tym sporo czasu,aż w końcu zadzwoniłem do gości od liczników i powiedziałem ,że chciałbym naprawić zegary ,bo nie mam m.in kontrolki akumulatora na desce rozdzielczej,pan mi szybko wytłumaczył ,gdzie leży usterka i co zrobić ,aby ją usunąć,zrobiłem jak pan elektronik nakazał i po kłopocie
Komentarz
-
Komentarz